فروش نقدی کشنده داف با نرخ روز

  • فروش نقدی کشنده های داف، رنو، بنز و ولوو در امر واردات به صورت مرحله به مرحله انجام می شود که با بهترین قیمت روز می توانید برای خرید اقدام نمایید.

    DAF TRACKS از موفق ترین تولید کنندگان ماشین های هلندی بوده که تا کنون بهترین کامیون های باری با بهترین امکانات را به بازار عرضه نموده است.

    مدل های مختلف کامیون های داف در سه دسته بندی مختلف قرار می گیرند که شامل:

    • XF
    • CF
    • LF

    در ایران نیز این شرکت سازنده ماشین، نمایندگی رسمی داشته که در اختیار شرکت داتیس فرا دیزل آریا بوده و خدمات مناسبی را به دارندگان این کشنده ها ارائه می نماید.

    قدرت کشنده داف

    قدرت کشنده داف

    موتور قدرتمند کشنده داف، یک موتور آمریکایی 480 می باشد و گیربکس آلمانی ZF با کمترین میزان مصرف سوخت، یک کشنده زیبا و پرقدرت را به صنعت حمل و نقل عرضه نموده است.

    این موتور پرقدرت دارای 460 اسب بخار با شش سیلندر می باشد که حداکثر گشتاور آن 2300 نیوتون متر بوده و استاندارد آلایندگی آن هم یورو 5 می باشد.

    این ماشین قدرتمند از سال 99 تا به امروز از سمت شرکت نگین تندیس فراسو با بهترین تسهیلات در حال واردات می باشد. فروش مستقیم هم عاملی در ارائه پایین ترین قیمت ها شده است.

    کشنده داف قیمت بی واسطه

    فروش نقدی کشنده داف با بهترین قیمت

    بدون شک این کشنده با توجه به قیمت های رقابتی و همچنین آپشن های کاملی که دارد می تواند انتخاب رانندگان زیادی برای خرید باشد.

    با توجه به این که شرکت نگین تندیس فراسو فعالیت های مربوط به واردات را انجام می دهد، در نتیجه می تواند قیمت های پایین تری به نسبت بازار ارائه نماید.

    از طرفی، پیش فروش انواع کشنده از سمت این شرکت سبب شده تا مشتری امکان واریز وجه به صورت مرحله به مرحله را داشته باشد.

    واردات کشنده داف

    واردات کشنده داف چقدر زمان میبرد؟

    از زمان خرید و ثبت نام متقاضیان تا زمان شماره گذاری به یک بازه زمانی 4 تا 6 ماهه نیاز می باشد. در این زمان امور مربوط به گمرک، ترخیص، شماره گذاری و اسقاط هم انجام می شود.

    ارتباط شما با مشاورین شرکت نگین تندیس فراسو می تواند اطلاعات کامل در زمینه شرایط خرید و … را در اختیار شما قرار دهد.

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    4 دیدگاه دربارهٔ «فروش نقدی کشنده داف با نرخ روز»

    1. É muito difícil ler os e-mails de outras pessoas no computador sem saber a senha. Mas mesmo que o Gmail tenha alta segurança, as pessoas sabem como invadir secretamente a conta do Gmail. Compartilharemos alguns artigos sobre crackear o Gmail, hackear qualquer conta do Gmail secretamente sem saber uma palavra.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا
    به بالا بروید